Sivusto ei tue käyttämääsi selainta. Suosittelemme selaimen päivittämistä uudempaan versioon.

Näyttävää graafista suunnittelua
logot, yritysilmeet, julisteet, roll-upit, promotuotteet, bannerit...

Tekee vaikutuksen


Visuaalinen ilme saa ottamaan esitteen, poikkeamaan myymälään, tutustumaan kotisivuihin, valitsemaan tuotteen, luottamaan palveluntarjoajaan, lukemaan lehden – kunhan sisältökin on kunnossa. Ensivaikutelma syntyy vain kerran.

Myy sisällön


Sisältö ratkaisee, mutta ulkoasu antaa sisällölle mahdollisuuden. Huolitellulla ja kohdeyleisön huomioivalla ilmeellä myydään paketti, joka tähtää haluttuun vaikutukseen vastaanottajassa. Graafinen suunnittelu on työvaiheena mukana lähes kaikissa viestintä- ja markkinointimateriaaleissa. Graafiseen suunnitteluun pohjautuvia tuotteita ovat esimerkiksi

logot, liikemerkit ja graafiset elementit, kirjasimet, värit, muodot)
• julisteet ja roll-upit
• käyntikortit
• mainokset ja mainosbannerit
• dokumenttipohjat.

Kertoo tarinaa


Visuaalinen ilme kertoo tarinaa omistajastaan. Se luo mielikuvia ja herättää tunteita. Hyvä yritysilme on tasapainoinen ja selkeä, ottaa huomioon käyttöympäristön ja on sopusoinnussa toiminnan kanssa.

Markkinointiviestinnän tuotteet vaativat kuitenkin graafisen suunnittelun lisäksi myös sisältöpuolen osaamista. Pienessä viestintätoimistossa molemmat ovat osaavissa käsissä.

© Pieni viestintätoimisto Tampere oy